تحقیق تبليغات اينترنتي در ايران-35007959

تبليغات, اينترنت , ايران, تحقیق تبليغات اينترنتي , دانلود تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي , دانلود تحقیق تبليغات اينترنتي , تحقیق در موردتبليغات اينترنتي , پاورپوینت تبليغات اينترنتي , دانلود مقاله تبليغات اينترنتي , تحقیق آماده در مورد تبليغات اينترن,,,|35008179|is-test
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان تحقیق تبليغات اينترنتي در ايران وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.


بخشی از متن تحقیق:

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است. اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است.
منبع : اين مقاله بخشي از مقاله «تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها» ارائه شده در سومين كنفرانس بين‌المللي مديريت – 29 آذر لغايت 1 دي‌ماه 1384است. به منظور جلوگيري از تكرار و هدايت سريعتر خوانندگان به سمت مطلب موردنظر، بخش مربوط به مباني تبليغات اينترنتي در اين مقاله، توسط سايت راهكار مديريت حذف شده است.
1- مقدمه
در كتب و متون مختلف تعاريف متعددي از تبليغات آمده است. بطور مثال مي‌توان به تعاريف ذيل اشاره كرد. تبليغات ‌فرآيند روشمند ارايه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتريان‌ و ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌كنندگان‌ به‌ خريد كالاها و خدمات مي‌باشد (متولي 1372) و يا در تعريفي ديگر تبليغات را، ارائه غير شخصي اطلاعات كه معمولاً براي آن پول پرداخت مي‌شود و اغلب با هدف ترغيب براي خريد كالاها، خدمات و يا ايده از سوي افرادي مشخص و توسط رسانه‌هاي مختلف انجام مي‌پذيرد، تعريف نموده‌اند (تافلينگر 1996). همان طور كه در تعريف بالا اشاره شد، تبليغات از طريق رسانه‌هاي مختلفي انجام مي پذيرد، كه از آن جمله مي‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، راديو، تلويزيون و ... اشاره نمود. چندي است كه رسانه اينترنت به جمع رسانه‌هاي مورد استفاده تبليغات اضافه شده است. رشد تبليغ در اينترنت نسبت به تبليغ در رسانه‌هاي سنتي، از سرعت بسيار بيشتري برخوردار بوده است چرا كه پس از گذشت 38 سال از پيدايش راديو، تعداد استفاده‌كنندگان آن به 50 ميليون نفر رسيد، تلويزيون 13 سال پس از پيدايش اين حد نصاب را كسب كرد و اما اينترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به اين حد نصاب دست پيدا كند (فاكس 1999). اين مقاله سعي دارد راهكارهايي را جهت استفاده از تبليغات اينترنتي در ايران ارائه نمايد...

این تحقیق با فرمت word قایل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.
تعداد صفحات تحقیق: 30



مطالب دیگر:
🔍اهداف درماني فشارخون🔍اهميت آموزش علوم تجربي در مقطع ابتدايي🔍اهمیت برنامه ریزی تحصیلی 15 ص🔍اهميت جنگهاي سياسي و اقتصادي🔍اهميت خانواده و جايگاه حساس آن در جامعه 8 ص🔍اهميت خدمات بيمه در اقتصاد ملي🔍اهميت خلاقيت و روش های عملی پرورش آن 7 ص🔍اهميت دوست🔍اهميت-غلات-74-ص🔍آهن ربا چيست 5 ص🔍ایا غیر از دیه سایر ضررهای ناشی از جرم باید پرداخت شود 18ص🔍آیت لله بهبهانی 27 ص🔍ايجاد انگيزه تحصيلي در دانش آموزان 7 ص🔍ايجاد انگيزه تحصيلي در دانش آموزان🔍ايجاد-آدرس-الكترونيكي-در-ياهو-14-ص🔍ایدز (ویروس نقص ایمنی انسان)🔍ایدز 26 ص🔍ايدز و نوجوانان 10 ص🔍ايده هاي بنيادين🔍ايران 28 ص🔍ايران 33 ص🔍ایرودینامیک-9-ص🔍ایزولاسیون رطوبتی 21 ص🔍ايقان وجدان قاضي - مقايسه اجمالي سيستم‌هاي حقوق اسلام، حقوق ايران و فرانسه 29ص🔍ایلات فارس 23 ص